street art tour

met high tea
vrijdag 12 juli
street art tour

gratis street art tour mét high tea

vrijdag 12 juli: vier de nieuwe muurschildering van nespoon

Vier de opening van de nieuwe muurschildering van NeSpoon! In opdracht van het Fries Museum maakt de Poolse kunstenaar een twaalf meter hoge muurschildering op de gevel van Restaurant Wannee van NHL Stenden Hogeschool (Rengerslaan 8). Ter ere van de nieuwe muurschildering organiseert het Fries Museum op vrijdag 12 juli een gratis Street Art Tour door de binnenstad van Leeuwarden. Wandel met een gids naar de nieuwe muurschildering en ontdek onderweg alles over de mooiste, grootste en meest bijzondere street art van Leeuwarden. Na afloop van de tour toosten we samen op het nieuwe werk met een gratis high tea, terwijl de kunstenaar de laatste hand aan de schildering legt. De high tea wordt verzorgd door de studenten van NHL Stenden.

Datum: vrijdag 12 juli
Tijd: 12.15u – 13.30u (de gratis high tea duurt tot 14.30u).
Prijs: gratis
Locatie: de tour begint bij het Fries Museum en eindigt bij de nieuwe schildering (Rengerslaan 8)

Aanmelden via de ticketpagina van het Fries Museum (selecteer 12 juli)