groene markt

groene markt

groene markt in harich

zondag 20 oktober

Op zondag 20 oktober is het Fries Museum te gast op de Groene Markt in Harich. Op de markt vind je, in festivalsfeer, meer dan 100 standhouders waarbij je naar hartenlust duurzaam, biologisch en fair-trade kunt shoppen en natuuractiviteiten kunt beleven. Ook het Fries Museum is te vinden op de Groene Markt met een aantal bijzondere museumstukken. Schuif van 10.30 tot 16.30u aan bij de Fries Museum-bus en ontdek welke ‘stukjes van jou’ het museum bewaart, en wat ze voor jou en voor onze provincie betekenen.

over de groene markt

De Gaasterlandse Natuurweek wordt op zondag 20 oktober om 10:30 uur afgetrapt met de altijd gezellige Groene Markt op het terrein van Manege Gaasterland in Harich. Een markt in festivalsfeer met meer dan 90 standhouders waarbij je naar hartenlust duurzaam, biologisch en fair-trade kunt shoppen. Je vindt er inspiratie om biologisch te (moes)tuinieren en duurzamer te wonen en reizen. Uiteraard zijn de natuurorganisaties ook van de partij om je te informeren over de prachtige natuurgebieden in onze regio.